Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Θεσσαλονίκη - «Δεν έχουμε τίποτα άλλο να μας πάρουν» Ή θα πρέπει να πεθάνουμε, να εγκαταλείψουμε τους εαυτούς μας, τις οικογένειές μας, τη χώρα μας, αυτό τον τόπο ή θα πρέπει να αγωνιστούμε λέει ο απορος δανειολήπτης για τα χθεσινα γεγονοτα στο Ειρηνοδικειο.(BINTEO)

Μεγάλη ένταση και επεισόδια σημειώθηκαν το απόγευμα της Τετάρτης στο Ειρηνοδικείο Θεσσαλονίκης, με πολίτες να έρχονται στα χέρια με δυνάμεις των ΜΑΤ μέσα στην αίθουσα, προσπαθώντας και τελικά κατορθώνοντας να ακυρωθεί ο πλειστηριασμός πρώτης κατοικίας πολίτη, ο οποίος είναι ΑμΕΑ.
Ο δανειολήπτης, πατέρας τεσσάρων παιδιών, το ένα με ειδικές ανάγκες και με τον ίδιο να αντιμετωπίζει επίσης σοβαρό πρόβλημα υγείας το τελευταίο διάστημα, μίλησε στην τηλεόραση του
Alpha για το περιστατικό, ευχαριστώντας όλο τον κόσμο που στάθηκε στο πλευρό του.
«Ευχαριστώ όλο τον κόσμο που πήγε για μένα, για μας, για όλους μας και αγωνίστηκε για κάτι που κατά τη άποψη τη δική μου είναι κακώς κείμενο στη σημερινή μας πραγματικότητα» αναφέρει χαρακτηριστικά ο δανειολήπτης
«Ήταν για την πρώτη και μοναδική κατοικία. Εγώ και η γυναίκα μου δεν έχουμε κάτι άλλο. Είναι η τρίτη φορά φέτος που με μια άκυρη και παράνομη διαταγή πληρωμής βγάζει για τρίτη φορά φέτος το σπίτι μου σε πλειστηριασμό. Δεν έχουμε τίποτα άλλο να πάρουν από εμάς» προσθέτει.
Ο ίδιος, όπως λέει διατηρούσε επιχείρηση, ωστόσο η οικονομική κρίση τον λύγισε και αναγκάστηκε το 2000 να πάρει επιχειρηματικό δάνειο ύψους 130.000 ευρώ. Τώρα, το σπίτι του βγήκε σε πλειστηριασμό για 40.000 ευρώ.
«Ή θα πρέπει να πεθάνουμε, να εγκαταλείψουμε τους εαυτούς μας, τις οικογένειές μας, τη χώρα μας, αυτό τον τόπο ή θα πρέπει να αγωνιστούμε για να μπορέσουμε όχι τίποτα άλλο απλά να επιβιώσουμε, να ζήσουμε» λέει ο ίδιος.
«Δεν κερδίζει κάτι το κράτος με αυτό που κάνει. Το να πάρει καθαρισμένα 10, 15, 20.000 ευρώ είναι μηδαμινό μπροστά στο μεγάλο κοινωνικό κακό που κάνει».
Μάλιστα, τονίζει πως αν και δικαιούταν επίδομα αναπηρίας εδώ και πέντε χρόνια βρίσκεται στην αναμονή.
«Εγώ έπρεπε να έχω μια σύνταξη γιατί δικαιούμαι σύνταξη αναπηρίας και δεν έχω τίποτα σήμερα. Δεν έχω καθόλου έσοδα, καθόλου απολαβές. Και όχι μόνο σύνταξη, ούτε καν το πενιχρό επίδομα αναπηρίας που δίνει η πρόνοια» λέει χαρακτηριστικά.
«Από χθες που έγινε αυτό το φαινόμενο, το πρωτοφανές στη Θεσσαλονίκη με αφορμή το δικό μου σπίτι που θα ήταν οποιουδήποτε άλλου, λέω στον κόσμο να μην το βάλλει κάτω» καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ