Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Ένας 22χρονος σκέφτηκε τον πιο πρωτότυπο τρόπο να ψάξει για δουλειά (ΦΩΤΟ)

Ο 22χρονος Αλφρεντ Αγιανί είναι ένας από τους χιλιάδες νέους στη Μεγάλη Βρετανία που μόλις τελείωσαν τις σπουδές τους και ψάχνουν για δουλειά. Ο νεαρής σκαρφίστηκε έναν πρωτότυπο τρόπο αναζήτησης εργασίας ο οποίος όπως αποδείχθηκε είχε μεγάλη επιτυχία.
Με σπουδές στο μάρκετινγκ τις οποίες ολοκλήρωσε πριν μερικούς μήνες το καλοκαίρι έφθασε να έχει στείλει πάνω από 300 βιογραφικά σε 300 διαφορετικές θέσεις. Βέβαια από καμία προσφερόμενη
θέση δεν έλαβε θετική απάντηση.
Ετσι, σήμερα αποφάσισε να διαφημίσει ο ίδιος τον εαυτό του. Στήθηκε τις ώρες αιχμής στην είσοδο του πολυσύχναστου σταθμό Waterloo του Λονδίνου κρατώντας μιας ταμπέλα που έγραφε: «Πτυχιούχος Marketing Βαθμός πτυχίου 2:1 Πανεπιστήμιο Κόβεντρι. Ρωτήστε για βιογραφικό». Η ανταπόκριση από τους υποψήφιους… εργοδότες του ήταν μεγάλη, αφού πολλοί ήταν αυτοί που σταμάτησαν για να συζητήσουν μαζί του το ενδεχόμενο να δουλέψει για αυτούς.
«Κατάλαβα ότι υπάρχουν χιλιάδες απόφοιτοι σαν κι εμένα που χρησιμοποιούν τις κλασικές μεθόδους αναζήτησης εργασίας και έτσι σκέφθηκα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό. Σηκώθηκα νωρίς και πήγα στο σταθμό. Στην αρχή οι άνθρωποι απλά με κοιτούσαν. Μετά από 10 λεπτά, όμως, άρχισαν να σταματάνε και να μου πιάνουν τη συζήτηση. Μου έλεγαν ότι ποτέ δεν έχουν δει κάτι ανάλογο και ότι ήταν πραγματικά εντυπωσιασμένοι. Μια γυναίκα που εργάζεται στο χώρο της διαφήμισης πήρε ένα βιογραφικό μου, ενώ ένας άνδρας ενώ πήγαινε προς το τρένο μου είπε ότι σκεφτόταν κάτι που θα μπορούσα να κάνω. Ηδη με έχουν πάρει τηλέφωνα για συνεντεύξεις σήμερα το απόγευμα. Η υποστήριξη ήταν μεγάλη. Ενας άνδρας μου αγόρασε ακόμη και ένα φλιτζάνι τσάι και μου είπε »καλή τύχη»», λέει ο ίδιος μιλώντας στη Daily Mail.
Πάντως, μια φωτογραφία του Αλφρεντ από τη στιγμή που έδινε τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου σε έναν περαστικό ανέβηκε στο twitter κερδίζοντας έτσι και την υποστήριξη των χρηστών του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
«Πολύ καλό που έβγαλε τον εαυτό του έξω. Ο χρόνος δεν περιμένει κανέναν μας. Την αγάπη μου», έγραψε ένα χρήστης του Twitter ενώ κάποιος άλλος σημείωσε: «Είναι μια καλή ιδέα. Θέλω να τον προσλάβω στην επιχείρησή μου από τη στιγμή που τον είδα»


http://www.rizopoulospost.comcv1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ