Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ - ΑΘΑΝΑΣΙΑ-ΝΑΝΣΥ ΑΝΕΜΟΠΟΥΛΟΥ - ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΒΕΡΟΙΑ - Ο Γ. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ!! ΔΗΛΩΝΕΙ Η 41ΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΓΕΩΠΟΝΟΣ.

Σε συνέχεια της παρουσίασης υποψήφιων συμβούλων για τις εκλογές στον Δήμο Βέροιας παρουσιάζουμε σήμερα την Γεωπόνο υποψήφια Δημοτική σύμβουλο με τον συνδυασμό του Γιαννη Παπαγιαννη ΑΝΕΜΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΣΥ -ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Δείτε τι μας δήλωσε για το βιογραφικό της και την απόφαση της να κατέβει στις εκλογές στον συνδυασμό ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ
ΝΕΑ ΒΕΡΟΙΑ
Κατάγομαι από τα Ορεινά Πιέρια όροι και συγκεκριμένα από τα Ριζώματα Ν. Ημαθίας. Είμαι 41 ετών το γένος Δάλλα. Γεννήθηκα και κατοικώ στην Βέροια όπου είμαι παντρεμένη με τον ΦΩΤΙΑΔΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟ στρατιωτικό. Είμαι μητέρα δυο κοριτσιών . Ολα τα χρόνια ήμουν στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για να μπορώ να είμαι δίπλα στα παιδιά και τα προβλήματά τους. Σπούδασα και είμαι Πτυχιούχος τεχνολόγος Γεωπόνος των ΤΕΙ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.Εχω εργασθεί κατά καιρούς σε διάφορες δουλειές από ωρομίσθια εκπαιδευτικός ως εργάτης σε εργοστάσιο STAGE κλπ. Γνωρίζω πολύ καλά τι πάει να πει ανεργία και την αγωνία του κάθε ανθρώπου πάνω στο θέμα αυτό. Ο λόγος που αποφάσισα να κατέβω σ αυτές τις εκλογές ενεργά είναι καταρχήν η αγάπη για τον τόπο μου,η συνείδησή μου, η διάθεση για προσφορά. Επίσης η στεναχώρια η αγανάκτηση και ο θυμός για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στον δήμο μας. Οι πολίτες έχουν χάσει πια το χαμόγελό τους και την αισιοδοξία τους και κοιτάνε να γίνονται γύρω τους καθημερινά πράγματα για τα οποία δεν συμφωνούν και δεν τους αρέσουν. Θέλω με τον αγώνα μου και δίπλα στον υποψήφιο δήμαρχο κ Ιωαννη Παπαγιαννη ο οποίος αποτελεί την ελπίδα πλέον του δήμου μας και με πολύ δουλειά σωστό σχεδιασμό και διαφάνεια να αλλάξουμε το μέλλον αυτού του τόπου . Γνωρίζουμε πως ζούμε σε δύσκολες εποχές. Θα δουλέψουμε με όσα μέσα έχουμε οργανωμένα και χωρίς να χάνουμε ούτε ένα ευρώ. Πιστεύω πως όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε τον τόπο μας, μαζί μπορούμε να αλλάξουμε την ζωή μας και το μέλλον των παιδιών μας. Στην προσπάθειά μου να να υπηρετήσω και να δώσω στον τόπο μου το καλύτερο δυνατό που του αξίζει στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος το συνδυασμό του κ. Ιωάννη Παπαγιάννη <<Δικαίωμα για νέα Βέροια>> .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ